Fullt upp

hallå!
 
Jag har verkligen haft fullt upp nu ett tag känner jag! Försökt ta mig ur det värsta i skolan som jag låg eefter i men imorgon har vi ett prov på läroplanen för förskolan!

WHAT!? Varför ska vi kunna hela  den för ? Jag tycker det känns onödigt men men. Sen lugnar det ner sig ett tag hoppas jag!

 Det ska bli så skönt med höstlov! Och det ska bli så kul i helgen! Jag ska verkligen försöka att inte stressa för mycket bara, det brukar bli så tyvärr. :(
 Imorgon ska jag åka till Cissi också. :) Saknar henne så och det var så synd att jag inte kunde komma till sjukhuset och hälsa på, känner mig som en asdålig vän. Men ska dit iallafall och sen får vi se vad det blir. :)

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0