Dagen efter

Gud vad jag har varirt dålig på att uppdatera men jag har inte orkat, inte haft tid.

Igår var det fredag och vi var lediga för det var studiedag. Jag hade en riktig otursdag ända fram till klockckan fem ungefär.. Nästan allt jag gjorde gick dåligt och det slutade med tårar för att jag inte hade nån energi.

Men sen blev det mycket bättre för då kom min bästa Cissi! :D Vi förfestade lite och gjorde oss iordning tillsammans. Haha, man kan faktist förfesta bara två stycken!

Sen drog vi till krogen. Men vi var där liite för tidigt, hade inte kommit så mycket folk än men  sen kom det folk kan jag lova! :)

En kompis som bor i göteborg kom och överraskade mig också! det var kul att ses igen.
Sen dansade vi!!! Jag älskar det där när det är trångt på dansgolvet, man dansar med jättemycket folk och bara släpper loss! man  hamnar i en liten bubbla med den höga musiken och värmen. I just love it!!

Idag har vääldigt ont i fötterna, haha! Det var typ den ända som var jobbigt igår att jag knappt kunde gå i skorna för det gjorde så ont!

Nu ska jag städa lite tror jag...

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart finns det linnet? :)

2011-10-06 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0