Praktik imorgon

Ja, herregud imorgon börjar våran sista praktikperiod.
 Om jag är taggad? Nej inte speciellt, men jag var på dagiset och hälsade på förra veckan och det är jättemysigt, litet och personalen verkar vara trevliga. :) Dom tyckde iallafall att det var superkul att jag kom och presenterade mig och så. Just nu kan jag bara tänka på att man blir sjukt trött av att jobba med småbarn i flera veckor, men om jag har klarat det varjedag i två månader så klarar jag ju fem små veckor, det går säkert fort, tror ni inte? :)

Nu håller jag på och packart för att dra till pappa snart... Och alla som känner mig vet ju precis vad jag tycker om att flytta runt och packa. Jag börjar bli så sugen på att flytta hemifrån!!! Tänk att ha en helt egen lägenhet någonstans där man verkligen vill bo, awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0