lääängesen!

Jag har haft en sån fet "bloggtroka" haha, har verkligen inte haft nåt att skriva om  men nu ska det bli ändring på det bums!!

Snart har det ju gått två veckor på praktiken och jag tycker fortfarade att det hur bra som helst, barnen är jättegoa och personalen trevliga:D Idag har vi lekt med fingerfärg och julpysslat lite. :) Jag tycket det var askul att kladda med fingerfärgen, roligare än vad barnen tycket det var tror jag, haha!

Förra helgen när jag var ute hade vi också superkul! det var spontant och jag träffade folk som jag inte har sett på länge och sånt är ju alltod skoj eller vad tycker ni?:)

Idag åkte Sandra och sandra och några kompisar till dom  på 100% party kryssningen, jag är verkligen SÅ avis!! har bett dom festa för mig också. ;) Men jagska ta det lugnt ett tag nu, måste ju ha råd att köpa julklappar också


Nu ska jag baka pepparkakor, hihi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0