ÄNTLIGEN!!

Hej!

Nu har jag internet och jag ska verligen skärpa mig och blogga  mer! Idag var jag på bra humör redan när jag vaknade. Skönt att komma till skolan på måndagar opch träffa folk och inte tänka så mycket på praktiken hela tiden.

Och vet ni vad som har hänt idag?! jag har fått godkänt i matte!!! Det kanske inte låter så speciellt, men alla som verkligen känner mig och vet hur mycket jag ha kämpat med matten i alla år förstår hur glad jag är! jag gjorde sista provet idag och jag va så hommla nervös innan! men när jag var klar med sista talet och min lärare bara kramade om mig och sa: Grattis Ellen, nu slipper du den här jävla matten så släppte allting och jag blev sjukt stolt över mig själv HIHI! tack världens bästa Tomas!



Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0