7/11

Halloj. :)

Jag måste säga tt det var jövligt jobbigt att gå upp i morse!! Kom ju hem halv fyra i lördags och så somnade jag halv två i går. Men det är så det är att ha lov, man vänder på dygnet.

Anyway, idag var det ju Prov i teckensråketoch det gick faktist bättre än vad jag trodde. Men jag blir så stressad när man vet att man blir filmad och att hela grupppen sitter och tittar. Vi skulle berätta vad vi heter, vart vi bor och hur gammla vi är.

På eftermiddagen var vi som har socialt behandlingsarbete på det nya psykiatrihuset på en föreläsning. Jag brukar alltid bli jättetrött och nästan somna  när jag bara sitter och lyssnar på någon som snckar länge. Men  Nu så var det jätte intressant för båda två som föreläste hade haft en psykos och berättade deras upplevelser. Och det tycker jag är MYCKET roligare att lyssna på än bara fakta.

När jag kom hem idag låg det ett nytt ROSA skal till min Iphone på min säng, hihi så nu är mobilen typ babyrosa, hur fint? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0