30 November

Iag var det bara åtta barn på praktiken, vilket betyder att det var jättelungt mot vad det brukar vara. Jag blir så trött på folk som säger " folk som jobbar på förskolor har inget riktigt jobb, man får betalt för att leka med barnen lite."

Dom har så fel. Det är extremt påfrestande och jobbigt, samtidigt som det är kul såklart me det är sjukt mycket ansvar och man har saker att göra HELA tiden.

Idag har jag köpt den första julklappen också! Hihi, gud vad jag längtar till jul nu. Eller jag längtar till mycket.. Har nog svårt att leva i nuet på nåt sätt.¨

Nu är mamma och hämtar den nya kattungen i liköping, hihi! Jag var inte så positib till att skaffa en till kisse först men det blir nog mysigt, så får doris en liten kompis också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0