WHY?

Idag har det vart en väldigt konstig dag. Jag och pappa åkte först till edsvalla för att kolla skor (för att dom brukar ha små storlekar på skohuset) sen åkte vi till bergvik och tittade. Det fanns några som passade, men dom var inte fina! Jag letar så mycket för att jag måste ha några skor till avslutningen.

Jag har faktist inte varit såhär frustrerad på väldigt länge! När vi kom hem utan skor va jag så arg att jag slängde ut min gammla mobil genom fönstret :O Haha! Känndes faktist liite bättre efteråt. ;) Nu ska jag käka, har nästan bara ätit frukost idag det kanske är därför jag har varit så irriterad? 
 
igåt fick jag iallafall med mig ett par söta trorsor hem hihi :) Nu är det bröderna Lejonhjärta på tv också!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0