Världens varmaste te!

Hello :)

Det har vart en lugn skoldag idag. vi hara bara gått runt och lyssnat på treornas projektredovisningar. Jag har ingen aning vad jag skulel vilja göra för projektarbete. Kanske åka till Polen och kolla på koncentationsläger eller kanske skriva ett stort arbete om ätstörningar? Jaja  det finns massor!

Har inte så mycket att skriva faktist mer än att jag skulle ta en kopp te förut och så va det så himmla varmt, så jag lät det stå ett tag. Sen glömde jag bort det för en kompis ringde. Sen när jag kom på att jag hade gjort te tänkte jag, herregud nu är det säkert kallt! Men när jag skulle dricka va det så varmt så jag spillde över nästan hela mig och brände mig på tungan. Haha! Fail! :) jag älskar chite! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0