Here comes the sun

Idag har dagen spenderats på stan med Gabriel:) Jag sprang runt i nästan alla skoaffärer. Men nästan överallt är alla 35-36 or slut, eller så finns det inte alls! Jag har säkert sagt det förut men jag skulle faktist ha förstora fötter än försmå! När jag berättade det här för pappa tittade han på mig en stund och sa: Hur kunde du bli så liten Ellen?! Haha!

Snäll bror jag har som står ut med mina aggritions utbrott när jag inte hittar det jag vill ha hah ;) Neejdå!
Sen gick vi och satte oss på uteseveringen på Waynes och fikade. 

Och nu har jag precis städat mitt stökiga rum. Ränsat garderoben, slängt massa prylar osv. :)

Puss på alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0