sol och glada flickor!

Imorse var jag faktist nära på att åka till praktiken istället. Men så kom jag på, justdet jag ska ju till skolan!
Första lektionen stog bara läraren och snackade i två timmar när vi egentligen skulle göra klart ett fördjupningsarbete. Jag håller på och skriver om kvinnomisshandel.

Jag, Becci, Cissi, och Lizzy har vart ute i solen och softat varje rast! Ska man bli brun så ska man! ;)

Näst sista lektionen fick vi tillbaka ett prov som vi gjorde innan vi gick ut på praktik, så jag kom inte ens vad det handlade om nästan hahha. Jag kommer iallafall ihåg att jag inte tyckte att det gick speciellt bra, men vet ni?! Jag fick VG!! *Stolt* :)
 
När vi hade slutat tog jag, Madde och Becci en vädigt dryg buss till stan. Sen gick jag och Becci och satte oss i gräset vid vattnet och pratade en massa. Det var så längesen bara hon och jag pratade ut.

Här kommer lite bilder från dagen :)

PZ










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0