Tjosan i trosan :)

Idag på morgonen var alla 2or på bio och kollade på Hämden. Väldigt bra film! och sorglig.. jag fick tårar i ögonen flera gånger! Och så fick man en liten annan bild av Mikael Persbrandt, haha! Han kan vara någon annan än arga Gundvald ;)

Idag skulle pengarana från plastpåsarna in också. Den första omgången men plastpåsar. Jag är rätt glad att jag lyckades sälja alla :)

Sista lektionen satt vi i små grupper och diskuterade filmen. Jag tror att alla tyckte de var bra, absolut sevärd! Och en kille som hade  av huvudrollerna var jättesöt! Hihi.

På bussen hem satt jag med David och pratade massa. Han fyllde ju 20 för att tag sen! Hur kunde jag glömma? haha, grattis i efterskott David! :D
Och sen drog jag och Rebecca till huset en sväng :) Där var gabriel och fixade lite med poolen haha :)

/EllenLinneaAsklund




Haha, men Daviiid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0