STOPP!

Imorse när jag vaknade fick jag ett sms av en kompis som skrev: Ellen, skriv ett protestinlägg på bloggen,det snöar!! Jag trodde honom verkligen inte. det kan väl inte snöa nu?! Men när jag tittade ut va det precis vad det gjorde! STOPP det är ju maj och snart sommar! usch!

Men som tur var smälte det bort på förmiddan :) Men det har vart jättekallt hela dagen. Nu har sista praktikveckan rullat igång. Idag va det bara tio stcken barn där så det var faktist ganska lugnt :)

Innan praktiken hade jag ångest för att det skulle va så länge,sju veckor! Men nu har jag ångest att det snart är slut haha :) Skönt att vi är i skolan på måndagar iallafall så man träffar lite folk:)

När mamma kom hem åkte vi och kollade skor till mig. jag hittade några asfina med kilklack men dom var lite förstora, varför har jag så små fötter????? Men om jag inte hittar några andra tror jag att jag ska köpa dom där ändå det märktes nästan inte att dom var lite stora! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0