Run bitch,run!

Jag har haft en toppen torsdag! :) mycket skratt med roliga människor! Blev på bra humör redan på morgonen när jag stog och väntade på bussen och David kom fram och gav mig en bamsekram!:D Känner ingen som kan kramas som han alltså!

När jag kom till skolan satt jag, Kristijan, Sussanna och Rebecca utanför klassrummet och var väldigt övertrötta, då kan man skratta åt vad som helt. Kristijan började berätta när han Körde bil lite för fort i grums och började rita det på bordet haha knäpp kille! Självklart satt vi utanför fel klassrum och väntade också!

Vi har börjat med uteidrott  nu oxkså, men ingen i klassen hade med sig kläder. Som sagt man glömmer vad man har för lektioner efter två månader med dagisbarn! Så idrottsläraren tog med oss ut och gick. Långt. Men har man med sig glada brudar och musik går allt bra!

När plugget var slut träffade jag Isabell på stan och vi gick och fikade på Waynes :) Vi drog också runt i affärrerna en stund, hittade inget skoj. När man har pengar hittar man nästan inget och när man är helt pank ser man saker överallt som man bara vill ta med sig hem. Varför? Efter det åkte jag och Gabriel till våran kära syster en stund, jag fick sålt några plastpåsar till och jag fick två stora påsar med kläder som hon hade ränsat ur sin garderob! :)

Nu har jag precis kommit hem, vart ute och gått med världens bästa Evelina! vi powerwalka runt älven och sen satt vi och pratade. Vi har alltid så mycket att snacka om och jag älskar det!

Chio :)




Kristijan koncentrerar sig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0