Ovärd dag!

Herregud vilken ovärd skoldag! Jag kom till spykologin men det var ingen där,men efter en stund kom min lärarare och vi snackade betyg i typ fem mintuter, sen fick jag sluta. Då var klockan ungefär nio och jag gick till min mattelärare och frågade om jag kunde börja tidigare och han sa :Ja, kom om en timme! så gick jag runt i skolan en timme och gjorde ingenting.(Dom andra i klassen var lediga för deras lektioner var klara)
Det var bara jag och Madde från klassen i skolan men hon hade lektion just då.

När jag skulle gå och ha matte så hade läraren massa andra elever där och hade glömt att jag skulle komma då, så jag fick vänta till halv två ändå! Jag kunde ju lika gärna åkt hem direkt efter sykologin!

Så jag gick in på Maddes lektion en stund och sen när hon slutade hade jag verkligen jättetråkigt! :(

Jaja, nu är jag iallafall hemma och ska packa lite och sen dra till mamma :)

Världen bästa Madde fyller år idag :) Grattis gumman! :*


Kommentarer
Postat av: madeleine

Snygg tjej!!!

2011-05-23 @ 16:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0