Om saningen ska fram

Haha! Jag har verkligen otur ibland! Imorse tyckte jag att det va lite konstigt att ingen från klassen förutom Cissi och Rebecca var på busstation. Oc när vi kom fram till skolan sa våran lärare : Nämen flickor, ni har sovmorgon, ni börjar efter tio! Haha...

jaja, hon släpte in oss i klassrummet iallafall och vi gjorde klart några uppgifter som skulle lämnas in dag. Wannabe pluggisar? Nej men det var rätt skönt för vi fick gå sen och det var jättegod lassange till mat! :)

Igår natt sov jag ju hos mamma och det kändes ganska bra! vaknade bara typ tvåhundra gånger, men som jag har sagt flera gånger jag tror det blir jättebra!!

Jag, Gabriel och Erica gick ut och gick igårkväll och vi hamnade i en lekpark :O Gungande, skrattade och dom rullade ner för en stor kulle. Haha, knäppa!





Kommentarer
Postat av: erica

haha det var jättekul :D

2011-05-24 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0