Mystorsdag!

Idag på dagis hade vi en liten "sagopromenad." Alla avdelningar var ute i skogen och gick och så var det olika stopp där fröknarna berättade sagor :) Det var mysigt men lite kallt!

När vi var tillbaka på dagis var nästan alla barn trötta, hungriga och det var kaos! Men det blev mycket lugnare efter maten. Några av barnen är lediga imorgon när  det är sista dagen för mig, så jag fick säga hej då i dag. Det blev långa kramar, jag kommer sakna gullungarna!

När jag slutade sprang jag till bussen för att jag hade tid på Clipodrom kvart över fyra. Jag blev jättenöjd med slingorna! jag fick två inpackningar också som satt i typ tjugo mintuter så mitt hår är jättelent och ser nästan nyklippt ut :O hihi.

Nu på kvällen har jag, mamma och Erica bakat chokladbollar som jag ska ha med till ungarna imorgon. Kladdigt men gott!

/Ellen












Kommentarer
Postat av: Erica

Ditt hår blev galet snyggt och bollarna mega gooda! :D

2011-05-06 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0