Måndag

Idag var min psykologi inställd så jag var ledig på förmiddagen men jag åkte till skolan iallafall:) Drygade lite på morgonen, duschade och fixade mig. kom till skolan kl 10 tror jag. ibland är det kul att vara i skolan och inte göra nånting bara gå runt och snacka med massa kompisar :)

Sen gjorde jag äntligen det där naturkunskapsprovet som skulle vart gjort för längesen! jaja, nu är det gjort jag hoppas det gick bra så jag slipper göra om det!

På bussen hem träffade jag lilla Alex :) han har jag saknat väldigt mycket, men vi kunde såklart inte träffas länge han har ju alltid så fullt upp. Nu ska jag fortsätta och göra klart dom sista praktikuppgifterna för imorgon börjar den sista veckan på Blåklockan.

Ciao!



Alex i sommras:) jag försökte ta kort på hans morronruffs haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0