Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka!

Jag var jättenära att somna dag på psykologin! Vi satt och skulle redovisa våra fördjupningsarbeten, men jag är inte helt klar så jag satt och försökte lyssna men sov haha!

Jag fick med mig några uppgifter hem i matten för att jag var tvungen och dra till dagiset och fixa det sista.
Barnen blev överlyckliga när som såg mig hihi :) Det var ett pappaer som min handledare skulle skriva på. Nu är det fixat och jag är helt klar!

När jag kom till stan väntade jag på Cissi som var lite dryg, men det gjorde inget jag träffade Billy och en gammal kompis från högstadiet som jag snackade lite med :)

Cissi och jag letade efter fina sommriga nagellack och provade skor. IGEN! haha!



cissigumman :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0