Hey you!



Idag fick klassen de där plastpåsarna som vi ska sälja. Jag orkade knappt bära hem hälften i väskan, haha!
Så nu blir det att dra runt och raggar kunder för vi ska sälja tio stycken förpackningar innan fredag! Inte så kul, men vi får tänka att vi kanske kommer iväg till Alanya tillslut!

Efter skolan gjorde jag och Ellen Nilsson lite ärenden på stan och sen köpte vi glass och satte oss  nere vid vattnet. hur mysigt?! :D Det är ju så gott som sommar nu! varmt, skönt och glass vid pråmen! Me like! :)

Nyss ringde Joel och  ville att jag skulle komma på fest på fredag. det skulle vara jättekul! Hoppas jag håller mig frisk bara. Sist jag träffade Joel var det på nyår så det sa bli kul och ses :)
 
Känns konstigt att jag faktist ska till skolan imorgon också, har glömmt nästan allt kan inte chemat längre, haha!  Men vi kommer nog in i det ganska fort och nu är det ju bara fyra veckor kvar ocså. :D


söta ellen :)





Till Ellen: jag känner dom som bor där! ELLAEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0