Hello!

Dagen har gått ganska fort ,fast det är den längsta dagen vi har!

Första lektionen tittade vi på en film som handlade om droger. Det var faktist intressant!

Jag och Cissi var lite busiga och stannade i aulan och kollade på Fucking åmål också i slutet av dagen i stället för att gå på skapandelektionen. :)
Pontus var och hälsade på en stund i skolan idag också. trevligt. :)
Men jag var lika trött som alla andra tisdagar när jag kom hem, även om dagen har gått fort och det har blivit mycket filmtittade! Men jag satte mig och pluggade en stund iallafall! :D Man kan ju inte hålla på och skjuta på det för länge ;)
Så nu sitter jag här med gott samvete och Veronica maggio i högtalarana :)

Puss <3



Jag och Madde hade lite tråkigt  hahaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0