Hejdå Tingvallagatan!

hej!
Jag tror jag börjar bli sjuk igen! Herregud vad är det här?! Kändes som jag hade feber i natt och jag har ont i halsen.
När jag vaknade var det lite bättre, hade bara lite ont i halsen fortfarande. så när jag hade ätit frulle blev det på med brillorna och ut i solen och värmen! :D
Jag har suttit därute nästan hela dagen så jag har blivit lite brun. :D Och jag somande en liten stund och när jag vaknade hade jag bränt mig på näsan! usch. Jaja, man måste ju passa på och sola när det är så skönt ute!

Nu är jag hos pappa men innan jag åkte sa jag hejdå till lägenheten. Jag kommer sakna den jättemycket känns det som nu! men nästa gång jag ska till mamma ska jag ju till ett mysigt hus och jag tror det blir minst lika bra faktist.
Imorgon är det skola så jag kan inte sitta uppe för länge idag!

/Ellen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0