Go girl! ;)

Igår hade vi projketarbetelektion. :) Jag började på min "ideskiss" om ätstörningar. Jag tror faktist att det kan bli riktigt bra! Dom jag presenterade det för tyckte att det skulle bli jätteintressant iallafall.

Och idag var det bara jag, Pinar Joel och Rebecca från klassen som var i skolan för att försöka göra klart det som inte är inlämnat och sådär. Och jag lovar er, bara idag har jag gjort mer i skolan än vad jag har gjort på fleeera veckor! Tre stycken arbeten är inlämnade och klara! KÄNNS SÅ SKÖÖNT! Nu har jag typ bara två saker kvar och det hinner jag ju :)

Det har äntligen vart varmt ute idag! Så när jag kom hem käka jag en glass bytte om till shorts och sen iväg till Hammarö och dagiset. Jag hade ju lovat att jag skulle och kolla på deras cirkus som dom har tränat på så länge.  Dom var duktiga och det var roligt att träffas igen :)  På bussen hem igen var jag helt själv. Hela vägen! Inte sådär jätterockigt, men det gjorde verkligen ingenting för jag har hur ont i huvet som helst, så nu blir det snipp snapp snut nu va bloggningen slut! :D

Pz







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0