Första maj!

Hallå!

Det blev en toppen valborg tillslut. Runt halv 6 mötte jag Alice, Elin och Carro på stan och vi gick och käkade lite. Sen tog vi busen hem till Elin på Herrhagen och började fixa oss, dunka musik och förfesta lite. Efter ett tag gick
 vi till hennes grannar typ som hade fest. lite kul med mer folk :) Stannade inte där jättelänge men nån timme iallafall.

Sen fick jag, Alice, Elin och Carro skjutsin till stan och träffade lite mer folk. Träffade Magnus! Herregud han har jag inte sett på två år tror jag! :O vi givk och satte oss på BurgerKing och pratade massa :) Halv 1 kom Alice mamma och hämtade henne och Elin och Carro skulle hem igen. 
Jag tänkte också dra hem  men precis då kom Pontus och jag var med han Amanda, Rasmus och några till ganska länge tills Pontus buss kom och jag också drog hem och där väntade sängen på mig ;)

Puss på kvällen! här kommer lite bilder:)

partyoutfit
partyoutfit:)


busalice
busiga Alice tugar på folie:O
elin

aliiice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0