!

Nu ska jag skrtiva en liten lista på vad jag stör mig på och som är irriterande. ( För att jag är på det humöret justnu.)  

*Folk som inte säger saker direkt till mig utan går runt till andra och snackar som man får reda på sen.

* Folk som sitter tysta fast det skriker i dom att dom vill säga nåt. Om man vill ha nåt sagt, vafan komigen!

* Folk som föröker hjärntvätta och förstöra allt.

* Folk som man verkligen vill ska svara på sms och inte gör det irriterar mig så in i helvete alltså!

* Folk som drar alla över en kant, är inskrängta och överdrivet fördomsfulla.

/EllenLinneaAsklund :)


Kommentarer
Postat av: Elleen

Håller med dig ellen!!! bra lista, mycket sant!

2011-05-04 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0