"Vad är en bal på slottet?"

hallå där!

Lite bättre i nacken idag. När jag kom till skolan gick till skolsystern och fick lite massage. Jag tycker faktist om henne :) Man kan prata med henne och hon känner mamma också så därför känner ju hon mig också lite mer ;)

Vi hade typ en halvtimme projketabete och sen fick vi gå hem. Jag åkte till mamma och tog en ångdusch och kollade på film.

Treorna hade ju bal idag också, så jag och mamma och Björn var där och tittade på alla fina pojkar och flickor. :)

Jag har sett så många fina balkänningar!! Jag vill ha en riktig prinsessklänning tror jag! Ljusrosa med massa fint på. :) Ett år kvar, sen är det min tur!



Värdens bästa daviiid :)



Fina bror och Lisa :)



Sofie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0