Måndag

Idag har jag städat massa. Jag hatar att städa, men om man är ensam hemma och kan dunka musik samtidigt så går det ju faktist mycket bättre, haha.  Och sen på eftermiddagen hörde Isabell av sig så vi träffades på stan. Känndes nästan som för några år sen, hon och jag hängde aalltid på stan på stan närstan varje dag! Lite pinsamt men sant.

Men idag va vi nästan bara ute och gick och pratade om allting. Den där svängen runt älven är så mysig att gå!

Hon tyckte faktist inte heller det känndes som sommarlov och just nu känner vi oss inte alls taggade..  Haha vad har hänt?! Jaja, det känns bra att inte vara själv om att tycka så här konstigt, haha!

Här kommer det lite bilder från igår :D






Vitlöksbröd! <3


Jag var ute och gick med hannes och Carl i går också :) Det var kul att träffa lilla Calleboy ;) det var längesen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0