Sunkissed

Idag har jag invigt min sololja och haft det så skönt så! Det blir ju ganska kladdigt men man blir ju brun fortare. (Y)

Jag satt på poolkanten och badade fötterna också, och solade samtigt :) Hur skönt som helst!

Jag skulle ju egentligen träffat Izza igår, men det blev inget så vi har lekt på stan idag istället :D

Vi satt vid pråmen och sprang runt i affärer. Jag köpten en rosa jättesöt bikini, en studentpressent till min bror och en hårinpackning. :) När vi skulle köpa något att dricka inne på hemköp höll jag på att halka på ett kvitto på golvbet, haha! Det såg nog väldigt roligt ut. Så typiskt mig!

Här kommerd et lite bilder :)

Puss










Kommentarer
Postat av: Peter Griffin

Sjukt snygga bilder, första bilden var fin.

vart har du köpt trosorna? vill veta så ja kan köpa te flickvännen ;)

2011-06-11 @ 22:18:12
Postat av: Markus

TA AV DIG TROSORNA!

2011-06-11 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0