Skolavslutning

Igår var det avslutning. Alla barn och fritid klasser var i aulan på morgonen och lyssnade på några tal och lite musik och så. Sen gick alla med sina klasser och åt tårta :) Så nu har jag sommarlov! :D

Det som är lite märkligt är att jag inte är superglad för att det är sommarlov. När mannvar yngre var det ju nästan pirrigt och bara JAAA JAG ÄR FRIII ! men så känns det inte alls, det kanske är som med julafton? Att man inte tycker det är lika speciellt  när man är yngre. Jag tror nog det har med att göra att jag mår så mycket bätrre i skolan nu än vad jag gjorde föut.

Iallafall, när jag hade kommit till stan mötte jag pappa och vi fick ocj åt lunch på en mysig resturang :)

Sebbe fyllde år i går ocjså så jag, Therese, Susanna och Madde åkte till han. Där var alla esteter, Alex, Harald, Björne, Felix, Adam och Udd :)  Vi var inte hos Sebbe så länge, sen drog vi till Henriks lägenhet på färjestad som han lånade ut till oss. (Han var i norge.)  Det var trevligt, jag var nykter hela kvällen så jag kanske hade lika roligt som dom andra ;)

Det blev lite drygt i slutet för då drog alla utom jag, Therese, suss, Madde, Alex och Felix till krogen.

Innan jag skulle möta Therese på stan var jag jättestressad och irriterad för mina lösnaglar ramlade av hela tiden när jag skulle ta på mig skorna så jag hade nästan lust att stanna hemma HAHA! Ilandsproblem or what?!

Ha en bra lördag! :) Puss



Kommentarer
Postat av: annelie

söt du ä

2011-06-13 @ 20:18:45
Postat av: emmi

najs de e med lov :D

o du e så söt gumms<3

2011-06-15 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0