Party all night long!

Hallå!

Det där med att jag inte skulle stressa gick verkligen inte bra! Så typiskt mig att göra ALLT i sista sekunden!

Kvällen hos Felix var superkul! Trevligt folk, mycket skratt, mycket dans och mycket god dricka! :) Jag kom typ först så Therse kom och mötte mig vid bussen och satt ute på ballkongen och pratade. Sen kom Maja och Evelina och senare kom Harald, Sebbe, Alex och Björne.

Felix stackars katter blev stressade när det kom mer folk och när vi började dansa så vi försökte lugna ner dom och den ena bet Felix i huvudet flera gånger, haha! Vi gick ut på gården ett tag så katterna kunde lugna sig lite. :)
jag tog bussen hemrunt tre tror jag och nör jag kom hem till mamma var Gabriel, Erica deras kompis Sebban och hans flickvän Jossan där. Jag gick och la mig nästan direkt för jag mådde inte så bra och var jättetrött.

Alla sov ju här också så vi har suttit och kollat på Madicken hela förmiddagen som gick på tv och käkat massa frukost :)

Tack för kvällen alla pojkar och flickor! <3

Nu ska jag sticka iväg och hanla lite och ikväll blir det nog myskväll med chips och film!

Puss!







Söta Therse :)



Evelina ;)



Haha, Felix



Alex fina tatuering :)


 Haha, jag gjorde om Felix toffs lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0