Komplimanger

Hello there :)

Jag kom att tänka på det här med komplimanger. Jag har nästan alltid haft svårt att ta åt mig och tro på komplimanger. Till exempel om en kompis säger " men gud vad fin du är i håret Ellen!" Så kan jag tänka : Men varför ljuger du? Du säger bara så för att du inte tycker det eller flr att du inte kommer på nåt annat att säga. Är det nån som känner igen sig? :)

Jag vill betona att det här har ändrat sig sjukt mycket nu, jag blir oftast superglad om jag får komplimanger nu, även om jag kanske inte håller med alltid men jag kan fotfarande ta emot dom!

För några år sen studsde dem bort helt och försvann och jag hade inte fått nånting som var positivt,haha ganska konstigt va? Men man kan ju inte gå runt och tro att alla ljuger för så är det ju så klart inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0