Jorgubbar vid pråmen!

Jag Måste bara börja med att säga att jag hade en väldigt skum dröm i natt! Jag och Magnus Betner träffades på stan och han frågade om jag ville följa med och åka i hans båt. Så åkte vi runt ganska länge sen gick vi in ett verkligen jättestort rum och han hade en stand up bara för mig! Haha!  kan bero på och tittade på massa youtube klipp med han för ett tag sen kanske haha. Jag tycker faktist att han är bra! Han är rolig och snackar om bra saker. :)

Idag har jag vart med min kära vän Nadia! Det var superkul, vi har inte träffats sen förra sommarn tror jag! Vi gick runt i affärerna, provade massa skor som vi inte kunde gå i haha och köpte jorgubbar och världen godaste choklad och satte oss nere vid pråmen och pratade om allt som går att prata om! Det var jättemysigt och vi måste ses snart igen! :)

PZ





 Magnus :D


Kommentarer
Postat av: Nadia

ser gott ut ;)

2011-06-22 @ 13:25:42
URL: http://www.nadiaj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0