Jag borde flytta utomlands!

Underbart fint väder idag! Varmt, sol och fläktade bara sådär hur skönt som helst! Folk har alltid sagt till mig att jag borde flytta utomlands där det alltid är varmt och fint väder. Ja! Det skulle jag verkligen vilja göra för jag älskar det! Men är det så att man till slut slutar uppskatta saker om man får det man vill ha hela tiden?  Jag tror det är så, men samtidigt är jag nog inte gjort för vintern i Sverige.

Hur som helst, idaghar jag solat nästan hela dagen och läst Magdalena Graafs bok " Det ska bli ett sant nöje att döda dig" som jag har läst minst hundra gånger men jag tröttnar aldrig.

När jag kom in igen fick jag en sådär " akuthunger."  Jag brukar faktist få sån ganska ofta. Ibland komer det bara jättefort och jag blir jättetrött och orkar inte göra nånting, orkar inte prata md nån och vill bara ha mat fort!! Och iblan känner jag att det är på gång och jag blir superirriterad och då är det bara att skynda sig till nåt ställe där man kan äta, haha!  Det är stor skillnad, för några år sen kände jag nästan aldrig hunger..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0