Heldag med syster!

Jag åkte till Färjestad till min syster vid elva i förmiddags och skulle städa. Hon var ledig idag så när jag kom dit tog vi en långpromenad  med hundarna, mysigt!

När vi kom hem visade hon mig hur hon brukar städa så det går bättre nästa ång, jag har ju typ bara städat mitt rum innan så det blir ju skillnad att städa en hel lägenhet noga. Så det var jättebra :)  Vi tog lång tid på oss och gick igenom allt sakta. Jag tor jag var lite stressad förra gången också.. Och då blir det ju inte lika bra.

Sen åt vi mat och pratade en massa, blir ju en annan sak när man är helt själva än när hon och Per är här och käkar bara liksom.

Det har varit jättekostigt väder idag!  Spöregn, sol, regn, jättevarmt..  Varför kan det inte bara hålla sig fint?
Men jag såg faktist i en tidning för några dagar sen som det stod : karlstad varmast i Sverige i helgen!" Så man får ju hoppas, det brukar ju alltid regna på midsommar.

Senare åkte vi en sväng till ÖB i Edsvalla, haha. jag köpte lite godis och tänkte köpa en till hårinpackning eftersom det är så billigt men jag har ju en superbra hemma!

Imorgon är det midsommarafton och jag ska vara ensam hemma hela dagen, för jag inte ville hänga med till stugan, har inte velat följa med dit ut på flera år. Sen på kvällen ska jag ut tror jag, men jag får se hur det blir!

Puss på alla fina :)






Sis :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0