Gabriels student :)

Hallå bloggen!

 Jag var uppe jättetidigt imorse och fixade massa. Vid halv ett åkte jag, pappa och Lisbeth till skolan och mötte upp mamma, björn och massa andra. Där stog vi och väntade på att alla skulle springa ut. Gabriel fick massa kramar av alla och massa nallar runt halsen och sen hoppade han och hans sköna klass upp på flaket ooch sprutade skumpa och var gladast i världen! :)

Jag hann springa och krama David och hänga en ros runt halsen på han innan han också drog iväg. Det känns som jag kommer sakna han jättemycket! Men vi komer ju säkert ses, karlstad är ju inte asstort liksom ;)

Sen åkte vi till mamma och så kom det mer folk. När dem var klara ,med falaket kom Gabriel och Erica och vi åt god mat, jorgubbstårta, umgicks och han fick studentpressenter. Han fick en iphone (stavning? ) och massa roliga ölglas och pengar :)

Lite senare kom hans klass och dom förfestade lite innan dom skulle till nöjes och parta mer. :)  Så otroligt skön klass alltså!

jag har precis satt på lösnaglar så det är lite svårt att skriva, haha. Imorgon är det min avslutning! :D

Puss <3
















Fint? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0