Första doppet?

Det är inte sådär jättestor variation i min blogg just nu känner jag. Men idag har jag solat det var lika varmt idag som igår om inte varmare! Jag gick ut vid tolv och gick in vid fem! haha, inte så hälsosamt kanske men vafan!

Min syster och Per kom runt ett och solade, badade coh vi prataade massa. Det var trevligt :) Räknas det som första doppet om man tog det i poolen hemma? :D Det gjorde vi iallafall, eller inte Per för han va lite badkruka haha! :)

Och jag hade ju inte så mycket koll på om jag kanske skulle bränan mig, så självklart har jag bränt mig på axlarna och på nosen :( Jaja, det blir väl brunt till imorgon eller något :)

Imorgon kommer Gabriel hem från Alanya har faktist saknat han ganska mycket :O









Haha, jaa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0