Ellen och Ellen

Hej hopp!

Idag har jag varit en duktig flicka kan jag lova! Jag har damsugit hela huset,plockat ur diskmaskinen två gånger och satt i gång en maskin också! Det var lite svårt jag visste inte riktigt hur den funkade men  så tryckte jag på den finaste kanppen så så funkade det ;) haha. Så hár jag handlat, lagat mat och vattnat blommor! Träning tills man får egen lägenhet ju, superbra egentligen! Inte så kul men vafan! ;)

Imorgon kommer mamma hem från Frankrike hoppas hon har med sig nåt hem till mig! :)

När jag var och köpte mat Ringde Ellen och ville att jag skulle komma till stan och sola med henne. Så jag skyndade mig hem, fixade mig fort och hoppade på bussen. Jag solade bara i tjugo minuter idag, jag brukar ta 30, men jag orkar inte bränna mig jag flagnade redan innan.

Efter vi hade vart på Freesun gick vi och köpte glass, gott! Köpte en kula med kola och pikannöt. Det finns alltid så mycket att prata om också!


/Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0