Charlie the unicorn

Jag har faktist varit i skolan idag en stund. Haha, andra dagen på sommarlovet. Jag var där för att lämna tilbaka en bok, hade redan fått två påminnelser så jag drog dit och lämnade in den. På bussen hem satt jag och pratade med Mike i cafeterian :D alltid lika kul! Jag fick lite pengar till en glass haha, det är ju jag som borde bjuda han på en glass efter som han alltid lånar ut pengar till mig, haha :) Snälla Mike!

Igår när jag och isabell var övertrötta satt vi och kollade på Charlie the unicorn på youtube, hahahaha! Verkligen askul när man är övertrött jag lovar er ;) 

Imorgon börjar mitt "sommarjobb" Ska städa hos min syster, så får vi se hur det går, haha ;)

Take care

/Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0