21 juni :)

Jag har inte haft något speciellt att skriva om på ett tag.  Igår var jag med Rebecca en stund och hon hjälpte mig att packa eftersom jag skulle till mamma.. Jag har säkert sagt förut att det är bland det värsta jag vet, att packa.  När man är mindre och har skillda föräldrar och ska flytta runt är det inte alls lika jobbigt. För en del är det så klart inte jobbigt när men är äldre heller, men det tycker jag.  Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är memn jag tror att jag skulle må bättre av att bara bo på ett ställe, men det är ju så svårt att bestämma sig.

Igår kväll var jag med Udd en stud också. Det var trevligt. :) Och igår tog min kära vän Therese körkort! Så stolt över henne! :)<3


Idag har jag solat lite och bara tagit det lugnt, inte kunnat sova så mycket i natt, när jag gick och la mig hade jag jättetont i huvet och det gick inte över! Och så blir det så ljust i mitt rum tidigt också, så jag gick upp vid typ sju i morse  och tog en huvudvärkstablett och gick och la mig igen.

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0