Varför klaga?

Hej hej halllå :)

Jag  förstår mig på är folk som klagar på sommarvärmen! Idag när jag satt på bussen in till stan satt det två tjejer bakom mig och två tanter en bit ifrån och alla dom klagade på att det är varmt ute!? WHAT?

Alltså vi bor i ett land där det nästan alltid är kallt och trist, folk längtar så till sommaren kommer. Men när väl sommaren är här så sitter alla bara och klagar! När jag var i Thailand så var det en som frågade pappa hur det var i sverige och han sa: som i ett kylskåp, mörkt och kallt, haha!

Jag kanske tål värmen väldiggt bra och tycker det är skönt när alla adra tycker det är för varmt men jag tycker ändå att det är synd att klaga på det faktiskt!


Idag träffade jag pappa en sväng på stan , inte träffats på tre veckor. Vi åt lunch på uteservieringen på kebabhouse och sen drog runt lite i affärerna. Jag fick ett par rosa Björn Borg trorsor, en fin tröja på Monki och Morgan Allings bok som hanlar om hans svåra uppväxt, den är säker asbra tror jag!





Suddig i know :)


Kommentarer
Postat av: Filén

Snygging!

2011-07-17 @ 23:32:15
Postat av: :)

Fin hund

2011-07-27 @ 01:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0