Vad händer?

Om jag ska vara ärlig så beror den dåliga uppdateringen på att jag inte har ORKAT! Jag har inte haft nåt speciellt att skriva om, bara kollat runt på andras bloggar.

Superhärligt väder idag, har solat en stund och  jag och min bror kom nyss hem från stan. Jag köpte ett fint partylinne på gina och en söt bh. :)  Det är kul när syskon växer upp och kan börja umgås som kompisar. :)

Idag är det en månad sen sommarlovet började! Gud vad tiden går fort.

Det här vill jag hinna med i sommar:

* Åka till kusten, jag älskar Grebbestad! <3

* Åka till Stockholm

* Åka till lisseberg!

* Festa mer med dom bästa!

* Bli brun, brun, brun!

Sen vill jag bara ha kul och inte planera för mycket ;)

CHIAO!


Kommentarer
Postat av: Erica

Du är ju redan bruuun :D

2011-07-09 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0