Skön sommardag!

När jag kom till stugan blev det dåligt väder och regnade och när jag åkte därifrån blev det strålande sol både där och hemma, haha! Det bevisar väl bara ännu mer att jag verkligen inte trivs där ute?!

Dagen har spenderats på stan med min vän Ellen. :) vi gick och åt en jättegod lunch på Lilla saluhallen, jag tog en kyckling och fetaostsallad med grekiskt bröd. MMMM!

Sen köte jag en jättebra ögonbrynspenna, har ju börjat sminka ögonbrynen. Det ser faktist bättre dom är ut eftersom dom är ganska blonda annars.

Efter en stund gick vi och satte oss vid pråmen i värmen, så skönt alltså! Och så kom joel förbi, han har jag inte träffat på länge, så det var roligt!

Får se vad det blir ikväll jag är väldigt partysugen men inte fått tag på någon annan som är det tyvärr. :(

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0