Skindeep

Hallå alla söta.

Idag träffades jag Rebeca på stan för att jag skulle byta staven till piercingen på skindeep. Precis när vi kom innanför dörren började det ösregna och åska, tur att vi slapp det värsta!

Sen fick vi vänta en stund innan detvar min tur. Det gick jättebra men gjorde ganska ont eftersom vi var tvugna att töja lite. Piercaren var superskön så jag behövde inte vara så nervös som jag var haha. ;) Nu har jag en ny kula som är lite större men jag vänjer mig no med  den snart tror jag. Den är rosa så klart!

Jag börjar få ont i halsen och känner mig förkyld, NEJ NEJ NEJ! Hoppas det går över fort...


 Ett och ett halvt år gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0