På bättringsvägen

Hallå i blåbärsskogen.

Jag är forfarande sjuk och det suger. Men jag har typ sovit bort det allra värsta så nu är jag på bättringsvägen. Inget jobb dnna veckan alltså.

Igår kväll var jag vaken länge och läste "kriget är slut" av Morgan Alling. Den var jättekonstig i början, hängde inte riktigt med men nu när man har kommit in i den är det så man inte kan sluta läsa. :)

Idag vaknade jag halv ett och kände mig kanska utvilad, men är det inte så att ju längre man sovet desto tröttare känner man sig? Det brukar vara så för mig men inte nu. Men lilla kissen har sovit hela dagen hon,hon var uppe och busade mitt i natten så det kanske inte är så konstigt ändå, haha.

När jag har blivit helt frisk ska jag börja powewalka lite oftare, man blir så seg av att bara vara hemma och vara sjuk och inte göra nånting. USCH!



Himlen va helt rosa igår kväll! Fint va?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0