Lördag och Söndag.

Hej på er! Mår ni bra? :)

Igår åkte jag, Malin och Per ut och badade med hundarna. Eller det var bara Per och hundarna som badade och jag och syrran tittade på och skrattade åt dom. det var faktist väldigt mysigt, vi satt på några klippor och käkade glass och tog  massa kort. :)

På kvällen var jag jättesugen på att gå ut, men eftersom alla jag umgås med just nu har fyllt 18 så är det inte så mycket hemmafester :( Men snart är det min tur att gå ut på krogen och slipper va hemma och smsa med alla som är där och har kul!

Och idag har jag vart hos mamma med Doris nästan hela dagen. Hon är helst sjukt gosig den kissen! Jag hade tänkt att sola, men jag hann bara va ute i typ en kvart sen kom det värsta regnmolnet precis över mig!

Jaja, lite sol blev det idag ialllafall!

Puss!




 












Kommentarer
Postat av: bja

Fina kort på dogsen!

2011-08-01 @ 09:20:11
Postat av: Jenny Stoltz (:

Aww gumman sjukt sööt bild på dej!! <3

Men när är det du fyller år? :O Jag fyller 18 den 20e augusti jag åhh vi måste ut när du också är 18 gumman min!! :D<333

2011-08-01 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0