Home again

Jag har haft en toppenhelg i Stockholm! Hade ju såklart vart mysigt att åka med en kompis iställlet för föräldrarna, men det var faktist helt okej. :) Vi bodde hos Lisbeths syster i Kungsängen. Det har varit jättevarmt båda dagarna också!!

När vi kom fram i fredags slände vi bara in väskorna i huset.(Bara jag som packar helt onödigt mycker för en helg, haha) Och sen tog vi tåget till stan och åt lunch på Fridays, mysigt! Sen var pappa så snäll så och orkade springa runt med mig i affärerna hela dagen och hade jättebra tålamod, haha.  Jag köpte ett jättefint linne på Urban outfitters, en fin stor vit klocka med lite blingbling på, och ett par svarta Cheep Monday jeans. :) Inte så mycket men jag behövde inget mer. :)

Igår var vi på Grönan en stund det var kul! Var inte därså länge för att det typ bara är jag som tycker det är kul och för att det var så varmt. Men pappa åkte fritt fall, det trode jag verkligen inte han skulle våga, haha!

På kvällen käkade vi  på en jättemysig resturang med hur god mat som helst! Jag tog oxfele, med ett gott men lite konstigt mos till och jordgubbar och glass till efterrätt. :)

Nu är jag astrött och ska  nog gå och lägga mig tidigt ikväll.

Puss på Sthlm<3

Här kommer massa bilder!





 
 haha









 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Va roligt Du verkar ha haft i storstaden.

2011-07-26 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0