Hämta Doris! :)

Hallå bloggen!

Gud vad det är skönt att inte stressa alltså! Jag har variy så jävla dryg idag och det känns jätteskönt, haha!

Men snart ska jag och mamma åka till Karlskoga och hämta våran lilla kattunge. :) Jag kanske har sagt det förut, men jag gillar egentligen inte katter, jag tycker dom är lite läskiga och inte speciellt roliga. Jag tycker det är mycket mysigare med hundar men jag hoppas jag kommer tycka om Doris iallfall, det känns som jag komer göra det! :)

Oj vad mycket" jag tycker " det blev i det här inlägget, haha men men det gör väl inget? ;)

Skulle såklart lagt upp en bilöd på henne men jag hittar dom inte, sjukt störande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0