Gårdagen

Jag hade askul igår! Vi var hos Felix och firade han i förskott och festade hela natten. :) Nu är nästan alla som jag umgås med 18 utom jag! Åh, vad jag längtar men det är ju bara två månader kvar och det går ju fort. ;)

klockan två igår natt drog vi och nattbadade, haha! Jag var inte alls taggad på att bada för det var kallt i vattnet och jag hade ingen bikini med mig. Men Björnde och Alex bar ner mig till vattnet och doppade mig nästan, Busungar!

Jag mikssade sista bussen hem så jag fick sova hos pappa och dom är ju i stugan nu så detvar skönt att vara själv lite.

Idag är jag hur trött som helst och har bara tänkt lyssna på musik, kolla på tv och ta det väldigt lugnt. Men sånna dagar får man ju också ha!







Nattdopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0