Första Juli

Hallå!

Jag ställde klockan på tio idag för att jag skulle upp och jobba, jag var så trött så jag knappt kunde öppna ögonen! Det kändes som klockan var halv sju inte halv tio. Så otroligt typiskt att man vänder på dygnet helt när det är lov. Det kanske beror på att jag vaknade i natt av att det spöregnade och åskade jättemycket. USCH!

Idag har jag städat kan jag lova! Det tog nästan tre timmar idag. Jag brukar ofta bli stressad av saker som tar för lång tid, vilket är superdumt. Jag hade ju nästan all tid i världen och ändå skyndar jag mig som fan och stressar upp mig. Varför?

Hundarna var hemma idag när jag var och städade så det var mysit med lite sällskap, haha lilla Alba följde efter mig hela tidenoch tittade vad jag gjorde :)

När jag var  klar var jag helt slut! Hade ont i ryggen och i armarna, haha. Sen tog jag bussen till stan och där träffade jag Nikke och Pontus en sväng innan jag skynade mig hem för att käka lite, hade bara ätit frukost.


Imorgon ska mamma och Björn ha som en liten " inflyttningsfest" eller champangefrukost, haha. Så det kommer lite folk och jag får säkert hålla koll på barnen och äta jordgubbar. Och dricka lite så klart! :) Mysigt ändå!

Hörs imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0