Det är inte lätt när det är svårt

Okej, jag är så jäävla trött på falska fula jävla idioter! Varför? Känns som man inte kan lita på någon just nu och att nästan ingen är på riktigt, shit va irriterad jag blir.

Hur som helst, i går kväll åkte jag till min kära Ellen ute på Hammarö. Vi satt ute på altanen och käkade pizza och tog det bara lugnt. Sen gick vi ut och gick och pratade massa i mörkret och hamnade vid våran gammla högstadieskola.

Jag har nästan inga bra minnen från den skolan och är så lycklig att jag slipper den nu och slipper hammarö, men det var ändå kul att gå dit och titta lite.

Idag kommer Malin och Per hem från grekland, åh va bruna dom kommer vara!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0